Powered by Smartsupp

O redakcji magazynu „Handel”

Magazyn „Handel” tworzony jest przez Michalinę Szczepańską, Małgorzatę Hnat, Ilonę Mrozowską, Katarzynę Pierzchałę i Joannę Hamdan.

Redakcja miesięcznika Handel

Piszemy o handlu FMCG i dla handlu. Wiemy, w których kategoriach popyt rośnie, a w których spada. Analizujemy trendy i dzielimy się inspiracjami. Pokazujemy rozwiązania, które usprawniają prowadzenie biznesu, rozmawiamy z konsumentami o tym, czego będą poszukiwać w sklepach, a z ekspertami o zmianach prawnych, podatkowych i innych. Polecamy się prowadzącym sklepy i pracującym w nim, franczyzobiorcom i franczyzodawcom, centralom zakupowym sieci handlowych, producentom FMCG i dostawcom produktów i usług dla tych branż.

Poza miesięcznikiem „Handel” prowadzimy portal HandelExtra.pl i mamy swoją podcastową serię: Posłuchaj, co w Handlu, dostępną zarówno na portalu, jak i w najpopularniejszych aplikacjach podcastowych.
Jesteśmy też organizatorem corocznego „Hitu Handlu” - wyróżnień przyznawanych najlepszym z najlepszych w branży FMCG, a wspólnie z „Media Marketing Polska” przygotowuje konferencję ShopperDay, gdyż jako VFP Communications Ltd. Sp. z o.o. wydajemy trzy miesięczniki: „Handel”, „Media Marketing Polska” i „FoodService”.
Na rynku wydawniczym działamy od 1992 r. Początkowo zajmowaliśmy się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W 1996 r. pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które funkcjonują obecnie jako jeden magazyn: „Media Marketing Polska”.
Od 2008 r. VFP jest częścią koncernu Deutscher Fachverlag GmbH, który w Polsce pod szyldem Polskie Wydawnictwo Fachowe (PWF) prowadził działalność już od 1993 r. Pierwszym wydawanym przez PWF od września 1993 r. tytułem był czołowy branżowy magazyn „Handel”, skierowany do przedsiębiorców, detalistów i hurtowników oraz producentów z branży FMCG. W 1994 r. w portfolio PWF pojawiło się „Food Service”, przygotowywane dla branży HoReCa: szefów kuchni, właścicieli oraz kadry zarządzającej placówek gastronomicznych oraz hoteli.
W 2008 r. PWF połączyło się ze spółką VFP Communications Ltd. Sp. z o.o., przejęło jej nazwę i zaczęło funkcjonować jako jedna firma VFP Communications Ltd. Sp. z o.o.

Obecnie wydawnictwo wraz ze swoimi produktami i stworzoną platformą komunikacyjną 360 stopni koncentruje się wokół trzech segmentów rynku B2B: media, FMCG oraz HoReCa.

Platforma komunikacyjna wydawnictwa łączy wydania drukowane i wersje tabletowe z aktualizowanymi na bieżąco informacjami online oraz dzięki wielu organizowanym przez VFP konkursom, konferencjom i eventom pozwala mieć szerokie spojrzenie na to, co dzieje się w branżach, którymi się zajmujemy.

Pod egidą „Media Marketing Polska” odbywają się: Golden Arrow (konkurs efektywności marketingu bezpośredniego), Kreatura (konkurs niezależnej kreacji), gala marketerów, agencji reklamowych i domów mediowych, konferencje Shopper Day i Multiscreen Day.